12/22/2013

Ho, ho, ho!





Z okazji tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia, jestem uśmiechnięta od ucha do ucha móc złożyć Wam kochani życzenia! Tak więc Wesołych i Spokojnych Świąt! (nie jestem w tym najlepsza)
Dużo prezentów no i ciepłych przede wszystkim... ^^ Może nie każdy w nim gustuje, no ale... ;x

shunch_copy.png
No i oczywiście mam coś innego dla Ciebie Raylie - ponieważ nie piszesz o Bakuganie, a o Xiaolinie, nie mogłam się powstrzymać by narysować to...

chasik.png 
Wzorowany na Xiaolin Chronicles, które masz zacząć kurna oglądać, a nie siedzieć ciągle w starym! -,-

Siedzę na tym blogu od września, zaledwie siedem rozdzialików + takie tam podstrony, a jednak mam już jedenaście obserwatorów, tyle wejść i komentujących (lub też nie) czytelników. Uważam to za sukces i będę się tym jarać, że mam Was tu wszystkich i tylko chcę tworzyć to, co mi się w głowie ubzdurało dalej oraz dociągnąć do końca.
Tak więc słowo: Dziękuję! - będzie małym okazaniem moich uczuć i dołączy się do życzeń, tak więc jeszcze raz Wesołych Świąt & Happy New Year! ^^

11 komentarzy :

  1. Aaaaa!!! Jakie to piękne, śliczne, cudowne, wspaniałe!
    Dziękuję, jestem wzruszona ;) Chase'sik przecudowny, ale pan wyżej też mrrrau ^^ Ach, oba te Mikołaje mogłyby odwiedzić mnie w nocy. Jedlibyśmy ciasteczka i pili ciepłe mleczko xD
    Co ja poradzę, że tradycjonalistką jestem? Ale będę oglądać XC, będę, będę. Nie ma to tamto! :D
    Aż mi się gorąco zrobiło. Uśmiecham się dziwnie do monitora. Mama się zaraz spyta, czy mam gorączkę. Ale dobrze jest. Huhuhu xD Dobrze, to ja kończę, bo jakieś dziwne dźwięki z siebie wydaję xD
    Życzę sukcesów z blogiem i obyś miała jeszcze więcej wiernych czytelników! Choć pisałam już raz, powtórzę się jeszcze, a jakże - Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech. Dołączę się do życzeń Raylie. Od siebie dodam...ee...dużo pomysłów na fajne, krwawe sceny. :-3 I żeby wena nie ważyła się Ciebie opuszczać. Moja ciągle to robi. Wredna, kapryśna bestia.
    No. Obrazki cudne. Chase jest słodki. Kiedyś oglądałan Xiaolin. Hm. A ja bym chętnie zobaczyła tu...Airzelka. :-3 Tak uroczo by wyglądał w samych spodniach i czapie Mikołaja... ^^
    Airzel: ...Nie skomentuję tego...
    Tsa. Mam to szczęście, że przeważnie jesten sama w domu. Mogę się szczerzyć do monitora ile wlezie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja nie mogę. Głupia literówka. "Jestem", a nie "jesten". Gomen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalka. Ja uwielbiam się szczerzyć widząc hoty ze Spectrą...
      Airzel mówisz? Hmm, dało by się coś wytrzasnąć.^^
      Mary, czy Ty prowadzisz jakiegoś swojego bloga z opowiadaniami? Bo jak oglądałam Twój profil to widziałam same blogi, które obserwujesz.

      Usuń
  4. Niestety nie mam bloga. A bym chciała. Piszę głównie do szuflady. Na prowadzenie bloga nie mam czasu. Studia. Ale wszyscy mi mówią, że pierwszy rok trzeba...przeżyć. Jakbyś chciała coś mojego przeczytać, to u Kiry jest konkursowy obeshot. I pracuję nad kolejnym...walniętym cosiem.
    A jakby dało się wstawić Airzelka, to byłabym przeszczęśliwa. :-3
    Airzel: Przestań! Ciągle ostatnio chcesz mnie rozbierać!
    Bo ciacho z ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. O ja. Shun w czapie Mikołaja podziałał na moją wyobraźnię. I co? W czasie krótkiej drzemki przyśnił mi się...Gill przebrany za Mikołaja (tylko bez brody) i Airzel w stroju mikołajowego pomocnika. Kazarina dostała w prezencie rózgę...którą potem próbowała sprać Stoicę.
      Gill i Airzel: ...
      Barodius dostał poradnik "Jak panować nad gniewem", Stoica zestaw małego chemika (kto daje coś takiego takiemu wariatowi?), a Airzel dużą paczkę ulubionej kawy...
      No...chyba pierwszy raz miałam taki kolorowy sen...

      Usuń
  5. Takiego Shuna jeszcze nie widziałam... Ciekawe jakby w twoim wykonaniu wyglądał Ren... w ludzkiej postaci... w samych spodniach i czapce...
    Biorę kartkę i zaczynam szkicować bo naszła mnie nagła wena twórcza ^^'
    Rany, zaczynam dziwnie szczerzyć się na myśl jakby Ren wyglądał... Yeah, Agey ma rację, jestem dziwna xD Ale ciekawe jak zareaguje gdy zobaczy Rafe... *uśmiecha się tajemniczo*

    Na koniec życzę Ci dużo weny, sukcesów oraz jeszcze większej ilości czytelników i obserwatorów ^^
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. SHUUUUN!!! *rzuca się na ubranego w czapę Shuna przewalając go na glebe*
    O ludzie... Moja psychika jest w strżępkach... Reklamy Bidronki potrafią zmienić człowieka...
    Ja Ci już chyba życzyłam wesołych świąt, nie? W takim razie powiem, że gratuluję sukcesów (i zazdroszczę talentu) i liczę, że dalej będzie Ci sprzyjać, a "czytelnicy ninja" w końcu się ujawnią. ^^
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. SHUUUUN!!! *rzuca się na ubranego w czapę Shuna przewalając go na glebe*
    O ludzie... Moja psychika jest w strżępkach... Reklamy Bidronki potrafią zmienić człowieka...
    Ja Ci już chyba życzyłam wesołych świąt, nie? W takim razie powiem, że gratuluję sukcesów (i zazdroszczę talentu) i liczę, że dalej będzie Ci sprzyjać, a "czytelnicy ninja" w końcu się ujawnią. ^^
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Arigatoooooo za postać jest prześliczna i już widnieje u mnie na blogu *,*!!!! Również wesołych świąt Ci życzę, a nowy rozdział oczywiście przeczytam i niedługo skomentuje. Shun wyglada apetycznie i ten Chase równiez chociaz nie pamietam kiedy ostatnio ogladalam xiaolin.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szcześliwego Nowego Roku!
    Życzy Nekoi :*

    OdpowiedzUsuń