7/16/2014

1# Note



~ ANONS, INSERAT, PRZEDSMAK ~


 SPOILER: scena z siedemnastki. Maura miała wyglądać tu ponętnie, ale chyba za bardzo się spieszyłam i coś nie wyszło... I chyba też pod złym kątem pstryknęłam zdjęcie... ^^"

Siedemnastka tuż, tuż. Wzięłam się za nią, naprawdę...
Proszę o wybaczenie za moją słabą frekwencje na waszych blogach. Lubię czytać to, co piszecie, jednak żeby skomentować nie miałam ostatnio czasu ani siły się. Za to dziś mam mały ruch w mojej wakacyjnej pracy, tak więc... (y)


Pozdrawiam,



8 komentarzy :

  1. Wierzę, że wzięłaś się za następny rozdział, więc spokojnie. :D I na pewno nikt Cię nie będzie winił za brak "komci" pod postami; brak czasu i sił, ech, skąd ja to znam. T.T
    Pozdr! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: rysunkowy spoiler jest bardzo obiecujący. ^^

      Usuń
  2. Czekam, czekam na rozdział i mam nadzieje, że już nie długo się doczekam :) Spoiler ciekawy... tylko, czy to jest Marucho? On, aż tyle urósł? Chwila, to znaczy, że Maura przeżyje!!! Jej^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, to Marucho. :p Przecież w zakładce z bohaterami też jest wysoki. :x Ok, tutaj mamy pełne porównanie, zgodzę się. Kiedyś urosnąć musiał, chyba że jest karłem o czym twórcy nie raczyli nam powiedzieć... Tak czy siak ja trzymałam się tego, że jego ojciec jest wysoki, to i on kiedyś tych centymetrów nabrać musiał. Zresztą... jak sobie wyobrażałaś wysoką Bambi z takim małym Marucho/chem?:x

      Usuń
  3. No, ciekawy spoiler, ciekawy. Nie no. Co ty chcesz? Wygląda Maura całkiem ponętnie. Przymrużone oczęta... Hm. Ile wzrostu może mieć u ciebie Marucho? Koło metra siedemdziesięciu?
    Joseph: Nie zgadzam się...
    Stoica: Oj, ty biedaku. Największy kurdupel cię przerósł. Taki maluszek...
    Weź go nie prowokuj, bo nie będę cię przed nim bronić. Wracając... Tak łatwo podziała na Marukurę urok Maury? Po akcji z szesnastki? Chyba że coś źle kombinuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już mówić więcej nie mogę... ;x A wiesz, nie zastanawiałam się dokładnie ile tego wzrostu może mieć... No na pewno 2 metrow nie, bo to by za dużo urósł w zaledwie 2 lata... Hm, niech ma z Maura ok 176cm
      Oj, biedny Joseph xD Ale Stoica też nie jest jakiś wyrośnięty. :x

      Usuń
    2. Stoica: Ale też jakimś kurduplem nie jestem. Średniego wzrostu. Te nieszczęsne metr siedemdziesiąt na bank mam. A nie jest powiedziane, że gdyby twórcy mnie nie "zabili", to nie mógłbym urosnąć.
      Ta. To było dla mnie dziwne i troszkę niejasne. To jak Gill, Airzel i Stoica "giną" przez Dharaka. Bo pokazane było, że Święta Kula za każdym razem rozbłysła w ten sam sposób, co wtedy, gdy Barodius w bitwie "zabił" Nurzaka. I co? Brodacz przeżył. Może tamta trójka też mogła trafić w to samo miejsce... I jakoś znaleźć wyjście. Wiem, wiem. To takie gdybanie.

      Usuń
    3. Gdybanie, gdybanie, ale można by wykorzystać w opowiadaniu. I oczywiście w następnych sezonach bakugana, o ile takowe kiedyś się pojawią...

      Usuń